Makeup addict

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Makeup Mekka er sminkepungens beste venn, men bankkontoens fiende… Altså, det er jo billig, men det fører til at jeg kjøper ting jeg egentlig ikke har bruk for. Eller, det kan vel diskuteres! UANSETT om jeg trengte det eller ikke, her er mine nyeste innkjøp fra Makeup Mekka!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Perfect Brow Pomade er blitt brynene mine sin bestevenn (delt med produktet under). Med en smal skråkost og dette produktet blir brynene mine veldefinerte uten å bli for harde, som jeg ofte opplever med f. eks. blyant. Pomade er liksom en mellomting mellom pudder og blyant, og jeg liker det veeeldig godt. TIPS: Brow Pomade og skråkosten jeg bruker er ukens Try Me-produkter til 19 kroner pr. stykk på makeupmekka.no! (ikke sponset – dessverre)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

All In One Brow Palette er en annen slager for brynene mine. Denne har jeg brukt leeeeenge, og ettersom den var på tilbud tenkte jeg det var kjekt å ha på lager (og det er denne tankegangen som er grunnen til at jeg har så sykt mye sminke). Med pudder i to farger, en klar voks og en highlighter er denne paletten utrolig real og plassbesparende! Samtidig kan man blande seg frem til en farge som passer, noe som gjør den veldig anvendelig. Jeg pleier å bruke denne i kombinasjon med pomaden over. Og så må jeg bare nevne at highlighteren virkelig er top notch!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min kjærlighet for leppestift vil nok aldri blekne, og snart svømmer jeg i leppeprodukter… Nyest i rekka er Smooth and Creamy HD Lipstick i fargen Exposed, en rosatone med ca. to hint av orange. Utrolig fin og lys farge nå til sommeren, spesielt om jeg får litt mer farge og fregner i fjeset!

12 kommentarer

Siste innlegg