Books of May

Nok en måned har gått, og det vil si at det er på tide med et “lite” bokinnlegg. Jeg pleier å bruke EKSTREMT lang tid på disse innleggene, så jeg tror jeg forenkler litt og dropper omtalen jeg vanligvis har (i hvert fall denne gangen, for jeg er så sliten i hodet at det er vanskelig å sitte ved PC-en). Om dere har spørsmål om bøkene så svarer jeg gjerne i kommentarfeltet! Ü

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

J. K. ROWLING – HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE // LYDBOK // ★★★★★

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ARNE SVINGEN & CHRISTOFFER GRAV – MED EGNE ØYNE // 150 S. // ★★☆☆☆

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

J. K. ROWLING – HARRY POTTER AND THE ORDER OF THE PHOENIX // LYDBOK // ★★★★★

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SARAH J. MAAS – A COURT OF MIST AND FURY // 624 S. // ★★★★★

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BRIAN K. VAUGHAN – SAGA, VOL. 7 // 152 S. // ★★☆☆☆

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

CARRIE FISHER – THE PRINCESS DIARIST // 257 S. // ★★★★☆

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JULIE MAROH – BLÅ ER DEN VARMESTE FARGEN // 160 S. // ★★★☆☆

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

J. K. ROWLING – THE HALF-BLOOD PRINCE // LYDBOK // ★★★★★

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ALAN MOORE – WATCHMEN // 416 S. // ★★☆☆☆

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NATSUKI TAKAYA – FRUITS BASKET, VOL. 1 // 204 S. // ★★★☆☆


Yay, rakk ti bøker denne måneden, også! Lydbøker hjelper selvfølgelig på, for jeg tror ikke jeg hadde klart så mange om jeg ikke regnet med det jeg lytter til på Storytel. AHYWHO, i juni skal jeg ta fatt på A Court of Wings and Ruin, flere bøker av Carrie Fisher, og selvfølgelig blir det Harry Potter and the Deathly Hallows på lydbok. Books for life, haha ♥

Hvilken bok leste du sist?

6 kommentarer

Siste innlegg