Merci, mai

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratitude promotes happiness. Takk for:

♥  at jeg har fått jobbe masse masse med supertrivelige folk. Gleder meg til lønning ♥

♥  A Court of Mist and Fury. WOW, for en bok! (omtale kommer til helgen)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  solglimt mellom regnbygene.

♥  fargen rosa ♥ ♥ ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  en superfin 17. mai!

♥  masse offentlige fridager ♥

♥  skinnjakkevær ♥

♥  en av verdens beste parfymer i feriegave fra mamma og pappa, mmm

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at Olivia har åpnet omtrent rett utenfor døra vår, deeeeilig pizza!

♥  superkoselig shoppingfrokost på H&M Solsiden

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Månedens

sang: Malibu av Miley Cyrus, falt heeelt. Og så har jeg hørt en del på Belgias ESC-bidrag, City Lights med Blanche.

film/serie: Girls Boss er herlig irriterende, og så var Riverdale ganske intens mot slutten av førstesesongen. Også Pærra da ♥

kjøp: har (heldigvis) ikke kjøpt så veldig mye annet enn mat denne måneden, men ble jo riiimelig fornøyd med off shoulder-toppen min ♥

tidsfordriv: jobbing og sofasliting. I den rekkefølgen!

matrett: lagde en skikkelig god pizza med pizzasteinen min her forleden. PERFEKT saus, skinke og oliven.


Æh, i dag er det første juni!? Tiden flyr, og jeg har det egentlig ganske så bra. Leser mye, lager god mat, jobber en del og klemmer inn litt sosialt samvær her og der. LIFE IS GOOD ♥ I dag skal jeg trosse regnbygene for å gi blod, og så skal jeg holde meg inne, tror jeg. Hurra for sommervær!?

Har du hatt en fin mai?

4 kommentarer

Siste innlegg