To fine sanger

Det er mandag og ny uke, og jeg starter rolig med firetimers arbeidsdag som ikke starter før klokken 11. Godt! Skal bare kose meg hjemme med frokost før jeg går inn til sentrum i finværet. Endelig er sola her igjen!

Apropos finvær: De fine sommerlåtene begynner å komme frem nå som juni er rett rundt hjørnet, og her er to sanger som virkelig falt i smak hos meg.

Det som kom fra Mileys kant etter Adore You og Wrecking Ball ble for meg litt mye, så denne, som er mer nedtonet og harmonisk, falt veldig i smak. Har hørt rykter om at det kommer nytt album, så jeg gleder meg til å se om resten av albumet korrelerer med Malibu.

My girl Lana med ny musikk kommer selvfølgelig med her! Albumet Lust for Life skal komme når som helst nå (ingen slippdato foreløpig)og jeg GLEDER MEG SÅNN! Coachella – Woodstock in my mind føles for meg litt old school-Lana; den Lanaen jeg liker aller best.

Har du funnet noe bra musikk i det siste?

10 kommentarer

Siste innlegg