Shoppingfrokost

Åh, det å starte dagen med litt rolig shopping er så fint! H&M inviterer nemlig til shoppingfrokost 3-4 ganger i året, og ettersom jeg bor i samme bygg(!) som H&M Solsiden, så er det ikke så mye som skal til for at jeg skal delta. Jeg har som oftest en handleliste til slike anledninger, sånn som tørrsjampoo, strømpebukser, evt. sminke jeg snart er tom for, men i dag var det egentlig bare hudkrem jeg skulle ha. Likevel ble det et par plagg med hjem, også! (bombe)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne fine skjorten og en deilig t-skjorte fra herreavdelingen ble altså dagens fangst, sammen med en hudkrem. På disse varene fikk jeg 20% avslag, som jo kommer godt med. Croissanten, Costume og NYX-vareprøven fikk jeg med gratis!

Håper du har hatt en like fin start på dagen som jeg har hatt!

14 kommentarer

Siste innlegg