Kremet spaghetti

Jeg sa jo i månedsinnlegget mitt i går at det ble en del pasta i april, og her er en av variantene. Jeg kan ikke spise ordentlig carbonara fordi det skal være egg i det(?), så jeg lager min egen variant. Helt eggefri!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du trenger:

spaghetti til to personer
kremost (jeg brukte litt over én pakke fra Apetina, en hel naturell og ca 1/3 av en med ruccola og pesto)
revet ost
ca. 100 gram skinke (brukte bare vanlig kokt skinke), oppkuttet
en vårløk, oppkuttet
5-6 store champignon
salt og pepper

Lag spaghetti som vanlig. Når pastaen er ferdigkokt, rør inn kremost og revet ost slik at det er godt fordelt, gjør så det samme med skinke, sopp og vårløk. Alt dette mens kjelen fortsatt står på komfyren, slik at ingrediensene varmes opp. Smak til med salt og pepper. Om du vil ha litt ekstra piff, riv parmesan over. NAM!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg