Famous Mega Volume Mascara

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pris: 99 kroner.
Forpakning: Fresh farge, ellers helt ok. Hverken det ene eller det andre!
Førsteinntrykk: Godt. Jeg liker børsten (gummitenner), selve formulaen virket veldig våt sammenlignet min forrige mascara fra L’Oréal.
Påføring: Mascarabørsten passet meg veldig godt, enkelt å fordele og nå alle vippene.
Resultat: God fordeling, en viss forlengende egenskap. Det blir dog fort søl på lokket ettersom formulaen er så våt, men enkelt å fjerne med en q-tip.
Holdbarhet: God. Drysser ikke og holder helt til sminkefjerning om kvelden.
Karakter: 4/5
Verdt pengene: Ja, egentlig. Det at den er såpass våt plaget meg litt først, men så ble jeg vant til det og nå liker jeg den veldig godt. Den er innimellom på tilbud, og da er det i alle fall verdt det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Det tar på tiden å komme gjennom alle produktene i MUA’s March Favorites-pakken fra Makeup Mekka (se innlegg her), men etter dette er det altså bare to igjen. I’m getting there!

10 kommentarer

Siste innlegg