Inspirational Friday: Stripes

♫  Fy faen av Hkeem + Temur

DET ER FREDAG! ♥ ♥ ♥

Ah, er det ikke deilig? Selv om jeg ikke jobber så mye for tiden, er det alltid fint når fredagen kommer. Da har jo de fleste andre fri, også – og ikke bare meg! Planene for langhelga (det er jo fri på mandag, hihi) er å sjekke ut noen loppemarked, lage god mat ooog få til noen treningsturer. Helg ♥

Cutting to the chase: Jeg har fått så enoooormt sansen for stripete overdeler i løpet av vinteren! Det er så fransk og elegant, synes jeg. Svart og hvitt er jo selvfølgelig det mest klassiske, men så er jo rødt og hvitt veldig fint, også. Og blått og hvitt. Og gult og hvitt! Ja, det er altså litt å velge i… 


(whi)

Jeg har endelig funnet meg en stripete genser selv, etter å ha sett omtrent overalt uten å finne en jeg likte godt nok til å kjøpe. Til gjengjeld liker jeg den supergodt! Utrolig fin med høylivsjeans og gullsmykker, som etter hvert har blitt hverdagsuniformen min. Dere skal få se i et eget innlegg!

Liker du striper?

12 kommentarer

Siste innlegg