I beste velgående

Hei og hopp! 
Da er påsken over for i år, og godt er det. Misforstå meg rett, det var skikkelig fint med ordentlig fri sammen med mannedyret og familie, men dere aaaner ikke hvor mye godteri jeg har spist…! Dere vet de påskeeggene med krem i som var så billige? Det ble en del sånne, for å si det slik… (de uten palmeolje, såklart #sophieelise) Ellers har jeg funnet ut at jeg er superflink til å skyte på blink med luftgevær:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
JEPP!!!

Jeg har fremdeles fri i dag, selv om ferien er over for de fleste andre (jeg skal på jobb i morgen). Jeg har MASSE jeg skal gjøre, både artige og kjedelige men nødvendige ting. Det beste er kanskje at jeg skal hente A Court of Mist and Fury på biblioteket, en bok jeg virkelig gleder meg til å lese!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper du har hatt en fin påske?

15 kommentarer

Siste innlegg