Ultimate Intense Felt Tip Eyeliner

Hei, dere!

Jeg klarte å bli MEGAforkjølt rett før helga, og som alltid får jeg helt syke (høhø) tilstander i lungene når jeg er forkjølt. Vi snakker hosting, veldig lav lungekapasitet og generelt dårlige tilstander. Heldigvis har jeg en del medisiner og hjelpemidler klare for nettopp slike situasjoner, så jeg føler meg heldigvis litt bedre i dag.

Dette innlegget skulle egentlig komme i går, men da var jeg for opptatt med å ligge på sofaen og få i meg oksygen. Here it goes!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er altså produktomtale nummer to fra MUA’s Favorites March-pakken jeg har skrevet om tidligere. Fra produktsiden:

“Vannresistent eyeliner for presis påføring av flytende eyeliner, med filt-tupp. Klassisk svart farge, enkel påføring og flott resultat. Det blir ikke enklere å få lekker øyesminke!” (makeupmekka.no)

Noen illustrerende bilder:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Uten øyensminke
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Med eyeliner
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ferdig look

Jeg har ikke tidenes stødigste hånd for å legge eyeliner, og ettersom jeg nå er vant til theBalm Schwing Eyeliner (som er en dipliner), ble det litt kluss da jeg skulle prøve en felt-tip for første gang på en god, god stund. Når det er sagt, synes jeg at den egentlig var ganske god å bruke, den ga presise strøk (når man ikke skjelver på hånden) og om man gjør feil? Da er det bare å fukte en q-tip og rengjøre litt – uten at det blir “smudgy”. Veldig kjekt sånn, altså!


REVIEW

Pris: 99 kroner, er med i pakken MUA’s Favorites March til 150 kroner.
Forpakning: Enkel og grei, med hette som sitter godt fast (og dermed tørker den ikke ut). Passende tykkelse og lengde slik at den ligger godt i hånden ved påføring.
Påføring og resultat: Som nevnt, enkelt å legge presise linjer, solid farge uten ujevnheter.
Holdbarhet: Veldig god under normale omstendigheter! (har altså ikke testet i ekstremvær, o.l.)
Karakter: 5/5
Verdt pengene: Ja. Dette er et godt produkt som holder det det lover til en god pris!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer

Siste innlegg