Inspirational Friday: Bangs

♫  Big Picture av London Grammar

Det er fredag, og jeg har hatt pannelugg i snart to uker. Jeg har fremdeles ikke vent meg helt til det, men det føles bedre. Et par-tre ganger har jeg faktisk følt meg virkelig FIN, så det går fremover! For å få litt inspirasjon/motivasjon søkte jeg på “bangs” på Weheartit, og se alle de pannelugg-babesa som dukket opp!


(whi)

Så det går absolutt an å være fin med pannelugg, jeg må bare bli litt mer vant, tror jeg! Aller best liker jeg å rufse det til med litt volumgivende produkter i, rød leppestift og en heftig eyelinervinge. Litt sånn klassisk røff, liksom! (liker jeg å tro selv, haha) Og så tror jeg ting blir så mye bedre når den blir bittelitt lengre – på grunn av at jeg har såpass fall i håret ble den nemlig litt kortere enn først antatt…

Har du hatt pannelugg noen gang?

10 kommentarer

Siste innlegg