Inspirational Friday: Into the Woods


(whi)

 

There is a pleasure in the pathless woods,
There is a rapture on the lonely shore,
There is society, where none intrudes,
By the deep Sea, and music in its roar:
I love not Man the less, but Nature more

(Lord Byron)

 

Det er fredag, og jeg er i det grønne hjørnet. Ikke bare har jeg på min skoggrønne favorittgenser, men jeg gjør meg klar til å tenke litt grønt, også! Søsteren min kjører shoppestopp i 2017, der hun kun får handle brukt når det gjelder klær og sko. Jeg vet ikke om jeg er klar for et helt ÅR, men jeg skal i alle fall prøve å holde på en god stund! For det er en hel del fine saker i Trondheims bruktbutikker, det skal jeg love dere…

Litt mer grønt: Fredagssysselet mitt blir å høre det nye albumet til The XX mens jeg rydder i klesskapet og deretter donere/selge på Tise, for jeg er stygt redd for at det er en del som ikke blir brukt, og da er det bare å gi slipp. Ryddig klesskap, ryddig liv. Litt ryddigere liv, i alle fall. Og så hadde det vært fint om noen ville kjøpe på Tise, for jeg sliter ikke akkurat med for mye på kontoen for tiden. #livetettermaster

Så, håper du tenker litt grønt, og at du får en nydelig fredag!

9 kommentarer

Siste innlegg