DIY: Kalender

Jeg liker å ha en fin kalender hengende på veggen, og de siste årene har jeg hatt Gil Elvgrens pinup-damer og Mummi, for å nevne noen. Og så bestemte jeg meg for å lage selv!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du kan selvsagt ramme inn bildene eller henge opp på hvilken som helst måte du vil, men jeg har altså brukt et “clipboard” (om noen vet hva dette heter på norsk, feel free to enlighten me) med marmormønster fra Søstrene Grene, som henger på en spiker ved hjelp av litt hyssing. Så bytter jeg bare ark når den nye måneden er kommet!

Under ser dere mine egendesignede kalendersider, laget ved hjelp av PhotoScape og gratis fonter og bilder jeg har fått via Creative Market. Om du trykker på linkene under bildene får du opp bildet i stor versjon, og så er det bare å trykke lagre.

Januar // februar // mars

April // mai // juni

Juli // august // september

Oktober // november // desember

Hva synes du?

12 kommentarer

Siste innlegg