Inspirational Friday: Mom jeans

Jada, jeg henger litt etter – mom jeans er jo bare såå 2016 – men selv om jeg lette overalt etter fine jeans av denne sorten i året som gikk, fant jeg ingen. Men rett før jul scrollet jeg rundt på ‘Tise, og plutselig så jeg noe som kunne bli bra. Vi møttes ikke før etter nyttår, selgeren og jeg, og jeg gadd ikke engang prøve dem før jeg betalte, men de passet virkelig PERFEKT. De jeg kjøpte var sorte, men ettersom selgeren hadde et helt likt par i blått, skal jeg kjøpe disse også i neste uke. 50 kr/stk? Det kaller jeg kupp! Og så gjenbruk da – parfait!

Dette snittet på bukser er jo litt nytt for meg (ikke helt, men likevel), så da er det litt fint med inspirasjon mtp. hva man skal bruke til de nyanskafne buksene. Og her bidrar Lookbook velvillig som alltid!


(lookbook.nu)

Hva synes du om mom jeans?

16 kommentarer

Siste innlegg