Inspirational Friday

Ah, fredag dere – HERLIG! Jeg hadde min siste jobbdag i går allerede, så nå har jeg juleferie frem til 2. januar. Jeg har kost meg med julegaveinnpakning, Jane the Virgin (er SÅ hekta) og sjokomelk, og så kom jeg på at jeg har jo ikke blogget i dag. Blogget jeg i går? Ja, det var de rosene… Som dere kanskje forstår har jeg falt litt utenfor “bloggregimet” denne uka, uten noen spesiell grunn, det har liksom bare blitt sånn. Men litt fredagsinspo skal dere altså få!


(whi)

Jepp, jeg er i skikkelig julehumør: Gi meg pepperkaker, gløgg og julemusikk! Dessverre tilsier ikke været at vi nærmer oss jul med grå himmel og plussgrader, men da får man lage julestemning innendørs så godt man kan. Julelista på Spotify er allerede klar/påbegynt (blir man noen gang ferdig med en spilleliste?), og om du er klar for litt old school-julemusikk kan du finne den her.

Gleder du deg til jul?

6 kommentarer

Siste innlegg