Choker

Lenge har jeg vært litt skeptisk til “the return of the ’90s” i motebildet, for jeg har jo vært med på dette før – i det faktiske 90-tallet! Sånn der tatoveringssmykker som vi kalte det har jo vært overalt, og det er litt gøy å se unger gå med det, slik jeg selv gjorde da jeg var liten. Men denne gangen har jeg vært litt sånn “jeg skal i alle fall ikke bruke sånne halssmykker”.

Og så går det litt tid, og man blir liksom litt vant til det, og så synes man det er fint, likevel. Jeg har nok ikke omfavnet tatoveringssmykket igjen, men fløyelsvarianten falt veldig i smak. Jeg bestilte et på eBay til rundt en dollar, og jeg liker det veldig godt!

(Det ble litt skurrete mobilbilder denne gangen, for det er så mørkt at jeg får ikke til “ordentlige” bilder uansett. Nå er ikke klokken ett på dagen engang, og det er skikkelig, skikkelig mørkt. Absolutt det verste med vinteren!)

Hva synes du om choker-trenden?

6 kommentarer

Siste innlegg