Inspirational Black Friday

♫  Black av Pearl Jam


(whi)

Ja, hvilken annen inspo-collage kunne jeg hatt i dag enn denne? Det er jo Black Friday, dagen etter Thanksgiving, hvor folk blir drept av gale folkemengder i USA – på grunn av salg i butikkene. Hæ? Jeg er glad i salg selv, jeg, men jeg har aldri løpt rundt i en butikk og sloss med andre folk for å gjøre det beste kuppet. Folk, altså…

Uansett, svart er dagens tema, og jeg har faktisk kledd meg i helsvart for anledningen. Med rød leppestift, det er jo fredag! Jeg tenkte jeg skulle gå meg en tur og sjekke ut tilbudene på kjøpesenteret rett ved der jeg bor (jeg har kanskje ikke fortalt dere at jeg bor i samme bygg som et kjøpesenter?), men det blir med det.

Skal du shoppe i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg