Gorgeous Curl Wand

‘Tise er den (relativt) nye gjenbruks-appen der alle og enhver kan lage seg en profil og rett og slett selge ting man ikke lenger har bruk for. Jeg har både solgt og kjøpt via ‘Tise nå, og jeg liker opplegget!

I går kveld kom jeg over en krøllstav av merket Gorgeous på appen, og selgeren skulle bare ha en hundrings. Jeg har lenge hatt lyst på en krøllstav, etter å ha prøvd en venninne sin, men jeg har liksom ikke tatt meg råd. Men til 100 kroner? Det går bra, selv for en slunken lommebok. Jeg møtte selgeren klokken ni idag, og gikk sporenstreks hjem for å prøve. Jeg plugget i kontakten og trykket på on/off-knappen. Ingenting. Ikke noe lys, ikke noe varme (haha, sangen til Åge Aleksandersen). Jeg trykket en gang til, ventet. Nok et trykk, mer venting. Ingenting. Småfortvilet sendte jeg en melding til selgeren: “Den er jo helt død!?”. Skrev litt mer til selger om hva jeg hadde gjort og prøvde mer mens jeg ventet på svar. Så tikket det inn et svar: “Har du prøvd å holde inn knappen?”. Og det ble lys – og varme! Haha, følte jeg rimelig dum der jeg stod, etter å ha mer eller mindre anklaget selger for å ha lurt meg (ikke rett ut da, men likevel), men det ordnet seg altså. Og den er SÅ BRA! Blir varm kjempefort, og lager superfine krøller.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg liker det litt rufsete, jeg!

Og vet du hva? Den er rosa – med bling på!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hurra for gjenbruk!
#engangtil #tise #gjenbruk #brukt

14 kommentarer

Siste innlegg