Merci, novembre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11/12. Nå skal jeg vie et innlegg til takknemlighet igjen. Å jada, jeg skal si det denne gangen, også: 

GRATITUDE PROMOTES HAPPINESS

Så nå skal jeg takke november for det jeg har fått oppleve. Enkelt og greit!

♥  min “nye” Gorgeous Curling Wand – den er så bra!

♥  Fairy Tail. Jeg føler meg litt som et barn når jeg leser dem, på en bra måte!

♥  at jeg snart er ferdig med alle julegavene ♥ ♥ ♥

♥  Fantastic Beasts and Where to Find Them, en film som ga meg troen på filmmagi igjen. Ordentlig, ordentlig fin, med en flott miks av humor og dysterhet.

♥  snø. Det føles like magisk hver gang den kommer. Det snør faktisk når jeg skriver dette, som er ganske passende den 1. desember, men det snødde også 3. november, som du ser over.

♥  den fine blå kjolen min som skal få svinge seg i julen

♥  ny sofa. Ja, jeg skrev det sist også, men jeg ELSKER den “nye” sofaen vår. Den er så stor og god!

♥  leselyst, for jeg fikk til 10 bøker i november, også! 10 to go, så har jeg nådd målet om 100 bøker i 2016!

♥  advent ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå sitter jeg og drikker varm kakao og hører på The Decemberists mens snøen som sagt daler ned. Ganske idyllisk, hva?

Håper du har hatt en fin november!

10 kommentarer

Siste innlegg