Blue Velvet

Julen, med sine julebord og -fester, er i anmarsj, og jeg har spandert på meg en ny kjole! Fløyelsstoff er jo veldig i vinden for tiden, og da jeg fant denne enkle, men fine kjolen til i underkant av 100 kroner på eBay var det ikke lange veien fra “legg i handlekurv” til “betal”. 

Som jeg prøvde å få frem på bildene, er fargen en dyp blåfarge, med en veldig feminin silhuett fremhevet ved hjelp av ekstra stoff i bysten og en tekkelig lengde som forlenger figuren. Følte meg som Marilyn Monroe da jeg prøvde den på! Denne blir nok brukt på julebord, julaften, nyttårsaften – tja, enhver anledning?

 

EDIT: Ettersom flere spurte, her er linken til kjolen på eBay! Og husk, ikke se blindt på størrelser, men bruk målebånd og skjemaet på siden til å finne ut hvilken størrelse du må ha. Asiatiske størrelser er IKKE det samme som dem vi er vant til i Norge.

10 kommentarer

Siste innlegg