Avisartikkel og Sunn Fornuft-plakaten

Hei, dere! Håper dere har en fin tirsdag?

I dag ble artikkelen om meg og bloggen min publisert på Trønderbladets nettside, og jeg likte den virkelig godt. Og spesielt overskriften: “Rosablogger med sterke følelser for grammatikk”, haha!


(skjermdump fra tronderbladet.no)

Journalisten Solveig og jeg møttes på Kaffebrenneriet i Nordre og hadde det en så trivelig samtale, som med litt etterarbeid altså ble til denne artikkelen, som du kan lese i sin helhet her. Veldig gøy!


En annen ting jeg ble kontaktet om i forrige uke, var Sunn Fornuft-plakaten, et prosjekt der bloggere bevisstgjøres på hvordan de påvirker leserne sine og hvordan man som blogger kan motarbeide kroppspress. Jeg fikk en trivelig og informativ e-post om prosjektet, med forespørsel om jeg ville være med. Og selvfølgelig sa jeg ja! Derfor finner du nå dette bildet:

Sunn Fornuft

i margen på bloggen min, med link til Sunn Fornuft-nettsiden der du kan lese “de ti bud”. Samtidig funner du også navnet mitt her, sammen med alle de andre bloggerne og skribentene som er med på prosjektet. Bloggen min er et fristed, mest for meg men kanskje også for deg som leser, og det siste jeg vil er at noen skal føle de ikke er bra nok etter å ha vært innom her. Om du også vil være med, så finner du all informasjon på nettsiden til prosjektet.

“Stort eller smått, en ting er i alle fall sikkert: Sammen kan vi gjøre en forskjell!”

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg