Inspirational Friday

♫  The 1975 – Chocolate


(whi)

Fredag, dere! Jeg har jo (ufrivillig) fri mesteparten av uka, og da betyr det ikke så mye hvilken dag det er for meg, men mannedyret jobber jo fulltid, og da blir det liksom ikke ordentlig helg før han kommer hjem på fredagskvelden. 

Det er jo en stund til det blir kveld, så i dag skal jeg innom biblioteket og hente Forbilde av Sophie Elise (iiih!), kjøpe småtterier til å lage spiselige julegaver ooog støvsuge litt. Og så får jeg nok sett noen episoder av Pretty Little Liars, også – jeg har begynt å se det på nytt, skjønner dere. Siste del av siste sesong kommer i april, og det er så utrolig mye som har skjedd som jeg har helt glemt, så da er det fint å se alt på nytt før det hele avsluttes. PLL ♥

Hva gjør du i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg