Ostesmørbrød med brie og salami

I dag skal jeg gjøre noe litt utenom det vanlige, jeg skal nemlig bli intervjuet om blogging! Det har faktisk skjedd en gang tidligere (snikskryt), og jeg skjønner ikke hvorfor de velger meg, egentlig. Eller, jeg er jo på topplista i kommunen og har vært det jevnt i mange år, så når det er lokalavisa for nettopp denne kommunen som skal skrive artikkelen, så gir det jo mening. Uansett, jeg gleder meg og synes det er veldig artig å bli spurt!

Men før intervjuet må jeg spise noe. Jeg er ikke et frokost menneske. Som oftest dropper jeg den helt, og spiser heller en større lunsj. Men enkelte dager må jeg bare spise noe, og i det siste har jeg laget meg toast med brie og salami – fransk-italiensk fusion, anyone? Det er enkelt, tar ikke lange tiden oooog det smaker himmelsk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tar to brødskiver (eller fire små, som på bildene) og smører dem med smør, før jeg legger på salami og brie. Krydder kan du velge selv, jeg pleier å bruke oregano og Gastromat. Smekk skivene sammen, inn i toastjernet med dem, og voilà, deilig og varm frokost!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PS: Jeg prøver å ikke tenke på at Trump blir president i USA. Jeg vet det er sant, at resultatet umulig kan bli noe annet, men det går jo ikke an. Sukk. Tenker på smørbrød i stedet.

16 kommentarer

Siste innlegg