Merci, decembre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tolv måneder har fløyet forbi, og her sitter jeg og føler meg ikke så veldig annerledes. Joda, jeg er en mastergrad rikere og mange tusen kroner fattigere på grunn av tilnærmet arbeidsledighet, men jeg er da her. Jeg bor i en fin leilighet, med en fin kjæreste, jeg har en fin familie og fine venner. Jeg har det rett og slett fint. Og her er det fine med min desember, fordi dere vet jo at gratitude promotes happiness.

Takk for…

♥  advent. Jeg liker nesten advent bedre enn selve jula.

♥  eget juletre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  Snøfall, for en serie! Jeg lo og gråt og fikk samtidig skikkelig fin julefølelse ♥

♥  en superfin feiring av min nå 60 år gamle pappa på Røros, sammen med heeele familien

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at jeg nådde lesemålet mitt om 100 bøker, tjohei!

♥  at julekakene vi lagde (colakaker og silkekaker) ble skikkelig gode

♥  at vi fant så mye fin julepynt til en ikke så altfor dyr penge

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(De fine heklede “trekkene” er det mamma som har laget)

♥  at mannedyret og jeg laget aktivitets-/pakkekalender. Lussekatter, julefilm, julebakst, godteri og sjokolade var veldig fine lyspunkt i hverdagen frem mot jul

♥  alle de fine julegavene jeg fikk! Bøker, klær, smykker, gavekort… ♥

♥  nyttårsaften som, til tross for litt stress med maten, ble skikkelig fin og feiret sammen med gode venner

 

Jeg kjører ingen årsoppsummering for det har jeg jo egentlig allerede gjort ettersom jeg har skrevet et slikt innlegg for hver måned. Har du derimot lyst til å se alle disse innleggene kan du sjekke ut kategorien merci her, for der finner du alle sammen.

Håper du også hadde en fin avslutning på 2016?

14 kommentarer

Siste innlegg