Inspirational Friday: Lace

♫  Ryn Weaver – Traveling Song


(whi)

I dag (og alle andre dager) drømmer jeg om fine blonder i alle farger og fasonger. Kunne jeg gått kledd i kun blonder og skinn, ville jeg nok gjort det. Og mens vi snakker om hva jeg kunne godt i, se hva som sporenstreks ble lagt til på ønskelista mi i går:


(hm.com)

Cirka det fineste jeg har sett på en god stund etter den gule skinnjakken min. Og så er den på salg! Sendte søstrene mine link, så får bare krysse fingrene for at den havner under juletreet i år… (Men om den ikke gjør det er det helt i orden. Jeg mener, det er bare en kjole)

I dag har jeg allerede vært og gitt blod, og så stakk jeg innom ARK Brunhjørnet (50% på alle bøker, ble nesten litt knisete) og biblioteket på vei hjem for å levere utleste bøker og hente nye tegnseriehefter – Fairest ♥ Nå skal jeg gjøre rent til helga før jeg setter meg i gyngestolen og leser litt (haha, gamla), jeg holder nemlig på med Maggie Stiefwaters The Raven Boys, som er meeeget spennende!

Håper du har en fin fredag!

14 kommentarer

Siste innlegg