Chubby sticks

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som om jeg ikke har nok leppeprodukter, liksom… Jeg har 12+ Makeup Mekka HD-leppestifter (derav flere i enkelte av fargene), 8 NYX Soft Matte Lip Creams og nå, 10 stk. Makeup Mekka Chubby Sticks… Og da har jeg ikke telt med alle de hist-og-her-leppestiftene jeg har!!!

Når det er sagt er jeg superglad i å prøve noe produkter, og Makeup Mekka gjør akkurat dette litt vel enkelt. Billig fraktavgift og flotte produkter, som de har på salg hele tiden!? Da skjønner dere vel at jeg, et svakt menneske for n’te gang, ikke klarer å stå imot? Nå høres det forresten ut som jeg er sponsa av Makeup Mekka (I wish), men det er altså ikke tilfellet. Jeg bare kjøper masse sminke for penger jeg egentlig ikke har, jeg.

Har dere lyst på et swatch-innlegg, kanskje?

18 kommentarer

Siste innlegg