Botanisk søndag

Jeg tok meg en frihelg fra bloggen, og her tilbrakte jeg et par timer av søndagen min, nemlig i Ringve botaniske hage! Oktobersola skinte så fint, og mannedyret og jeg kikket på urter og trær og planter – og ender. Har jeg fortalt dere hvor mye jeg elsker ender? På ferier i f. eks. Milano og London har jeg brukt flaut mye minnekortplass på ender i dammer rundt om. Spirit animal?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Noe skikkelig rart som heter mangold, i fine, spreke farger!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Åh, høst ♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Himmel på jord!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og dette må være det største bladet jeg noen gang har sett! Det er større enn ansiktet mitt, altså! Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å merke meg hva slags tre det kom fra, men bladet fikk jeg med meg. Super høstpynt!

I går var det også fem år siden mannedyret og jeg ble sammen, og det feiret vi da altså med tur i botanisk hage, supergod middag og Ringenes Herre: Atter en konge. Og for meg kan det jo ikke bli bedre!

Hva gjorde du i går?

12 kommentarer

Siste innlegg