Inspirational Friday: October

Siste septemberdag i 2016, dere! Jeg hører på det nye albumet til Banks (The Altar) som kom ut i dag, mens det regner ute. Som på fredager flest skal jeg støvsuge og vaske gulv, og så skal jeg lese Maus-tegneserien av Art Spiegelman. Har hørt så mye om den over mange år, men har ikke fått somlet meg til å lese dem – før nå. Hurra for biblioteket ♥

Collagen idag ble kanskje i overkant høstorientert, men det kan jo være fint noen ganger, det! I går var faktisk første dagen jeg kjente at det var litt surt og kaldt ute, så nå har jeg faktisk ordentlig høststemning. Da passet det veldig bra at den nye strikkegenseren min kom fra H&M i går: En deilig skoggrønn halvpolo som til tross for sine 100% akryl varmer som om den var av ull. Gleder meg til å vise dere, men i mellomtiden får dere glane på bildene under!


(whi)

Er du i høstmodus?

6 kommentarer
    1. Flotte høstbilder!
      Er veldig nylig at jeg har kjent på høststemning også. Både fordi det blir kaldere og kaldere ute, og fordi jeg har fått en ny høstjakke jeg bare elsker <3
      Gleder meg til å se den grønne genseren. Er veldig glad i grønn selv nemlig ;3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg