Ear bling

Ja, jeg elsker eBay! Kanskje spesielt på smykkefronten har eBay mye å by på, om du er litt skjæreaktig slik som meg og samler på alt som glitrer. Dette er det nyeste funnet mitt, som er litt mer enn vanlige øredobber men som fremdeles er ganske diskret – akkurat slik jeg liker det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hm, det var en litt rar form, tenker du kanskje. Og ja, det er jo det, men det må det være for at de skal se slik ut:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stilig, eller? Du setter den inn slik at den henger nedover, men så vrir du slik at både for- og bakstykke følger øret ditt oppover. Jeg liker det såå godt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det finnes (som alltid med eBay) mange varianter, men akkurat denne finner du her (mine er gullfarget, men du kan også velge sølv og rosegull).

6 kommentarer

Siste innlegg