Pleated silver

Åh, dere, jeg fant pur lykke i form av et skjørt på salg (på Gina Tricot) her om dagen. PUR lykke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg kom hjem kunne jeg ikke vente med å ta det på, og jeg danset rundt i det omtrent til mannedyret kom hjem – og så litt til, for å vise det frem. Det er i knelengde, så litt tanteskjørt, men ettersom det er sølvfarget så dras kulheten opp et par hakk. Bruker den med en basic, hvit t-skjorte i ledig passform, med et par søte tøysko og den gule skinnjakken utenpå. 

Jeg er alltid litt skeptisk til slike “statement pieces”, for selv om jeg synes det er veldig kult er det ikke alltid jeg tør å bruke det selv. Det var ikke noe problem her i alle fall, ettersom jeg brukte det to dager på rad etter at jeg kjøpte det, og så igjen et par dager senere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 kommentarer

Siste innlegg