Inspirational Friday: Sweater weather


(whi)

Altså, jeg er så glad i strikk! Ull, bomull, akryl – strikk til enhver anledning og temperatur. Strikk til folket!

I dag er ukas nest beste dag, fredag, og jeg rydder og vasker leiligheten til helga. Frem til nå har jeg bare omrokkert på plantene, pottet om noen aloe veraer (de vokser så fort!), tørket litt støv og lagt sammen ren tøyvask, men straks skal jeg støvsuge og vaske – så blir det ordentlig rent. Etterpå skal jeg gå en tur på biblioteket for å hente Children of Húrin av Tolkien, gleder meg! Jeg så den første Hobbiten-filmen i går kveld, og da ble jeg i skikkelig Tolkien-humør. Må jammen lese Silmarillion i løpet av høsten også!

Håper du har en fin fredag!

Edit, kl. 13: Nå begynte det å HØLJregne, så den bibliotekturen får faktisk vente…

18 kommentarer

Siste innlegg