Merci, août

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratitude promotes happiness, my darlings, og her er det jeg var takknemlig for i august!

♥  Pokémon GO, ellers hadde jeg nok gått på veggen.

♥  Ridderturnerning under Olavsfestdagene, supergøy! Og de “joustet” på ORDENTLIG, med lanser og alt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  The Lunar Chronicles, for en bokserie!!!

♥  bursdager i hytt og pine, og Mummikopper i gave!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  hyttetur med min fine familie! ♥

♥  å ikke starte på skolen, yaaaaaaas

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Ellers må jeg si at det ikke har skjedd så utrolig mye i livet mitt i det siste… Jeg har jo ikke startet i svømmehallen ennå, og jeg har heller ikke fått meg noen annen jobb, så jeg trasker jo bare hjemme eller er ute på Pokémon-jakt. Jeg har lest en god del da, så det får dere lese om på søndag når jeg poster månedens bokinnlegg! Har du hatt en fin august?

6 kommentarer
    1. Ja, litt surt å starte så tidlig som 15 august på skolen da…Ellers er jeg enig i at Lunar Chronicles er en fantastisk serie! Kun lest de første to, men sååå bra!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg