25

⋅ ⋅ ⋅  BIRTHDAY GIRL  ⋅ ⋅ ⋅

Gratulerer med gårdagen til meg! Nå har jeg altså blitt 25 år gammel, og det føles jo akkurat som å bli 21, 22, 23, 24. Bursdag er alltid gøy, men i går var jeg faktisk i en annen bursdagsfeiring enn min egen. Onkelen min har nemlig bursdag på samme dag som meg, og han feiret 70-årsdagen sin med middag og kaker for bortimot hele slekta (nesten). Superkoselig!

Da vi omsider kom hjem i går kveld fikk jeg gaven fra mannedyret: Mummikopp, cocktailglassene jeg hadde ønsket meg ooog beskjed om at den fine, skinninnbundne versjonen av Tusen og èn natt var på vei i posten. Weeee! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg skal feire med venner lørdag 10. september, og så skal jeg prøve å få til familieselskap før den tid, men akkurat i dag skal jeg bare slappe av, hente bursdagsgaver fra diverse kundeklubber (ELSKER slike opplegg), spise eplekakerester og lese Saga Vol. 6. Kjenner jeg ikke er heeelt med på tegneserier, eller kanskje heller spesifikt denne serien, for øyeblikket, men må i alle fall lese den ferdig. Håper du har en flott mandag!

10 kommentarer

Siste innlegg