Hestehale med en vri

Jeg trodde jeg skulle få litt problemer med frisyrer etter at jeg klippet av rundt 30 cm, men ettersom alt håret er jevnlangt til skuldrene OG jeg har tykt hår, har jeg funnet ut at jeg kan jo lage alle frisyrene jeg kunne med langt hår. Her er en enkel vri på den sedvanlige hestehalen, som jeg er sikker på at andre får til mye bedre enn meg (er ikke så flink til å flette på denne måten), men dere skjønner konseptet i alle fall!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Legg håret i midtskill før du starter en flette på hver side, gjerne så stramt som mulig. Fortsett flettingen bakover til flettene møtes i bakhodet, før du setter i en strikk. Voilà! Et tips kan være å bruke tørrspray eller saltvannsspray for å få litt tekstur slik at flettene sitter bedre. Det gjorde ikke jeg da, men kom på det etterpå.

6 kommentarer

Siste innlegg