Shinylegs-kit fra eBay: Verdt det?

Husker dere da jeg fant hårfjerningskit à la Shinylegs på eBay til sånn 12 kroner og lovte at jeg skulle komme med en vurdering? Veeeel, her kommer det, bare to måneder etter…

For den som ikke henger med, les dette innlegget. Jeg kjøpte altså varen på bildet over, og det tok ikke lange tiden før det dukket opp i postkassen, omtrent en uke om jeg husker riktig. I pakken lå som lovet en stor og en liten pad, pluss fem “sandpapir” til hver av dem. So far, so good!

Så skulle jeg teste. Idéen er at ved å bevege pad med “sandpapir” i sirkelbevegelser på leggene så fjerner du hårene OG eksfolierer huden samtidig. I realiteten må du gnukke og gni kjempelenge for at du i det hele tatt skal se forskjell med tanke på hårfjerningen, og da har leggene dine blitt helt GRÅ av huden du har “eksfoliert”. Ettersom jeg ikke var så gira på å gni av meg huden nedover leggene kasta jeg hele greia.

Det kan godt hende det funker om du holder på i en time (på én legg), men ain’t nobody got time for that, og jeg vil ikke tro huden blir så veldig fin, spesielt om du har solt deg litt i sommer (kjedelig å gni vekk brunfargen). Dommen er altså: Ikke verdt det, selv om pakken kostet bare 12 kroner.

Noen som har prøvd originalen Shinylegs? Er veldig nysgjerrig på om dét funker!

6 kommentarer
    1. Kjøpte meg eit sett for 5 år siden i London, har kun vært brukt 1-2 ganger, og det om vinteren.. Ingen vil vel skrape av den lille brunfargen ein har fått på sommeren 😛

    2. Øsj, kjipt! Har sett det på videoer, men det har sett ut som det har tatt 100år, så har ikke giddet å titte nærmere inn på det, hehe!

    3. Vilde: Og det har du tydeligvis gjort rett i! 🙂 Helt OK når man har betalt 12 kroner, men hadde blitt rimelig skuffet om jeg bestilte Shinylegs på Vakreben.com til over hundre kroner og det hadde samme effekt som det fra eBay.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg