Birthday wishes

Neste søndag, altså 28. august, fyller jeg år. Tjuefem, for å være eksakt. Det blir stadig mindre jeg ønsker meg, men jeg har funnet frem noen materialistiske punkter på lista i år, også!


(zara.no / scandinaviandesign.no / kitchn.no)

1. Gul skinnjakke fra ZARA – som alle har, men det driter jeg i. Nå ser det derimot ut til at den er utsolgt (finner den ikke på nett i alle fall) og med hensyn til antallet jenter jeg ser med den jakka her i Trondheim så er den nok utsolgt i butikken i Nordre gate, også. Men så har vi eBay da vettu!

2. Too-Tikki-koppen som kom ut tidligere i år. Mangler også Politimann- og Tufsla og Vifsla-koppen. Ja, også Hufsa da, men den vet jeg ikke om jeg vil ha…

3. Harvey cocktailglass, superfine og stilige, OG de matcher loppiskaraffelen min!


(platekompaniet.no / hm.com / abebooks.com)

4. Lana Del Rey – Honeymoon og Fay Wildhagen – Snow på vinyl

5. Rosa bomberjakke fra H&M DIVIDED

6. The Arabian Nights (Barnes and Nobles Leatherbound Classics-versjon) fordi den er sykt fin OG jeg har aldri lest den!

Haha, her måtte jeg virkelig ransake hjernen for å komme på mer enn de tre første tingene. Det er jo et godt tegn da, på at jeg har alt jeg trenger (og mere til). Har du noe på ønskelisten for tiden?

16 kommentarer

Siste innlegg