… for jeg har fått et kall

Frem til i går har mannedyret og jeg spilt Pokémon GO sammen på hans mobil, for min iPhone 4S var rett og slett for gammel, treg og dårlig. Nå høres det ut som jeg har kjøpt ny telefon bare for å spille Pokémon GO, men sannheten er at den ikke funket lenger – apper bare stoppet, skjermen låste seg, osv. I tillegg var det skikkelig dårlig plass på den! Så nå har jeg oppgradert til en iPhone 5S jeg fant på tilbud hos Elkjøp, og jeg gikk rundt 8 km i går mens jeg jaktet på Pokémon. Det resulterte i NI nivåer, så jeg er snart på level 10, faktisk – etter én dag med spilling. Jeg startet nemlig helt på nytt med min egen bruker, med Pikachu som start-Pokémon, hehe!

Så i dag skal jeg ta en tur til (før det begynner å regne), mens jeg bare nyter å ha kort hår!



Håper du har en finfin tirsdag!

20 kommentarer

Siste innlegg