Makeup Mekka Matte Lipsticks

Hei!

For en tid tilbake var det Try Me-pris (29 kroner) på to matte leppestifter fra Makeup Mekka, Speedy og Free. Jeg synes alltid det er gøy med noe nytt, og spesielt leppestiftfronten, så jeg bestilte.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg så med én gang at Free var altfor lys for meg, men Speedy falt virkelig i smak. Før jeg tok dem på, that is…

Denne formelen funket bare ikke for meg. ALTfor tørr, slik at produktet ble kakete og ujevnt, og om man presset leppene sammen så forsvant/forflyttet litt av fargen seg. Dette minner meg veldig om de forrige matte fargene deres, bare at disse nye var enda verre! Fargene i seg selv var jo ikke så verst, men når konsistensen er så vanskelig å jobbe med var det altså ikke verdt det for min del. Heldigvis kostet de bare 29 kroner til sammen!

Forresten, nå blir jeg borte en stund. Jeg drar nemlig til Nord-Norge i kveld, og skal være der frem til fredag kveld. Jeg skal møte litt av slekta til mannedyret (som jeg aldri har møtt før), og så skal vi leie bil og ta en roadtrip i Lofoten. Det blir så gøy! Håper dere får en skikkelig fin uke, så hører dere fra meg neste helg!

30 kommentarer

Siste innlegg