Billig vs. dyrt: Volume Million Mascara

Jeg må bare si at jeg eeelsker å finne billigere alternativer, spesielt når det gjelder varer som man bruker til vanlig. Som mascara! Jeg nevnte L’Oréal Volume Million Lashes Mascara i dette innlegget, og denne tenker jeg å kjøpe igjen, for den fungerer virkelig bra. Så, hvor er den billigst?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På norske nettbutikker som Coverbrands og Blush koster produktet 179 kroner. Denne prisen gjelder såvidt jeg vet også på H&M og Vita. Jeg kjøper som oftest mascara på tilbud til rundt hundrelappen (og dette er litt av grunnen til at jeg bytter ganske ofte), så da blir 180 kroner litt mye for min del. MEN hva med utenlandske nettbutikker, som for eksempel Feelunique?

Feelunique er en nettbutikk jeg har bare gode erfaringer med, og som oftest har de veldig gode priser sammenlignet med norske butikker. Og jammen fant jeg ikke Volume Million Lasher der!


(De har ikke vanlig svart, men “Extra Black”… Svart er da svart!?)

I skrivende stund tilsvarer sju britiske pund i underkant av 78 kroner. Det er en hundrelapp i prisforskjell, det! Det som derimot er litt dumt, er at Feelunique nå har fri frakt kun om du handler over 200 kroner. Men når jeg fant micellar-rensevann på tilbud, ble de 40 kronene i fraktavgift godt inntjent og vel så det, og da er det helt i orden. Anbefaler Feelunique til kjøp av L’Oréal-produkter!

Har du handlet på Feelunique før?

26 kommentarer

Siste innlegg