Sleeping beauty

Den siste uka har jeg sovet så mye! Over ni timer hver natt for en som er vant til maksimum åtte blir litt i overkant, og dermed har dagene blitt litt slappe. MEN det er jo ikke sånn at jeg har så mye å gjøre for tiden, så akkurat dét har ikke vært noe problem. Likevel, å våkne og se at klokken er 10:33 er litt rart når man er vant til 6:55 og deromkring!


(germmagazine.com)

Nå drikker jeg urtete og hører på plata til det nye prosjektet til Angus Stone, nemlig DOPE LEMON. Skikkelig fin, laidback musikk, perfekt for en søndag formiddag! Hør plata her.

Selv om været er litt grått og trist så er det bruktmarked i Kjøpmannsgata også i dag, og jeg tror det blir en liten tur dit etter hvert, om enn for bare å kikke. Jeg fant jo en jakke i imitert skinn der for 40 kroner for et par søndager siden, så om man er litt årvåken kan man gjøre et realt kupp. Og dere kjenner jo meg, er det noe jeg liker så er det kupp!

Hva gjør du i dag?

17 kommentarer

Siste innlegg