Floral heels

Dere vet hvor mye jeg elsker blomstermønster, på klær, vesker, accessoirer, gardiner, det som er. Og nå, SKO:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter at jeg gikk i stykker de gamle sandalhælene mine da jeg var ute (buhuu), følte jeg et behov for nye. Jeg trålet nettbutikker, men fant liksom ikke noen jeg syntes var noe spesielt fine, og dyre var de også. Og så komme denne åpenbaringen på salget til H&M. SE SÅ FINE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og her ser dere noe lurt: Det er nemlig en del av stroppen som er strikk, noe som gjør at stoffet blir ikke liggende og gnage på samme sted når du beveger foten, men det gir litt etter og minsker dermed sjansen for både gnagsår og slitasje på selve skoen. Smart, hva?

Jeg elsker kombinasjonen av tre og blomstermønster, og nå som jeg har fått litt farge på beina synes jeg disse ser veldig bra ut på. Samtidig er de også veldig lette å gå med takket være platåsålen, så jeg synes jeg har gjort et riktig kupp. Altså, de kostet meg en hundrelapp, kan det bli bedre? Hva synes du om de nye skoene mine?

25 kommentarer

Siste innlegg