Inspirational Friday


(whi)

Det er litt rart å ha helt fri. Å ikke ha jobb, ikke eksamen, ikke noe som helst av innleveringer og frister. Planen i dag er derimot å finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld, det er nemlig masterkandidatfeiring med instituttet, og da vil man jo gjerne se litt OK ut. Klesskapet mitt består av enten casual eller festfint, men ikke classy festfint: Jeg er ikke så gira på miniskjørt i en tilstelning med mange av mine tidligere forelesere, veilederen min, osv. Så jeg vil ha noe fint, classy men likevel anvendelig – jeg kjøper ikke noe for å bruke det én gang. Så vi får se…

Denne ukens Inspirational Friday har ikke noe klart mål, litt sånn som meg; det er bare en blanding av fine bilder med innslag av sjø, planter og vakre vesenere. Håper du får en knallfin fredag!

FORRESTEN: Band of Horses slapp nytt album i dag, veldig fin fredags-/sommermusikk, spør du meg!

9 kommentarer

Siste innlegg