Lykkerus

Dere, det føles helt uvirkelig å skrive dette. Det er som om jeg har drømt. For dere?

Jeg fikk A på masteroppgaven min!!!

Da sensorene fortalte meg det etter muntlighøringen i dag, begynte jeg å gråte. Alle følelsene; nervøsiteten, frykten, uvissheten, alt som har bygd seg opp det siste året eksploderte i et titalls modige tårer. GledestårerOg jeg kan fremdeles ikke tro at det er sant.

Ja, jeg har jobbet skikkelig hardt med dette, hardere enn med noe annet. Ja, jeg er selvfølgelig fornøyd med oppgaven. Og ja, jeg synes jeg har gjort god forskning. Samtidig har jeg null styring på karakterer. Når jeg synes det har gått bra, får jeg dårlige karakterer. Når jeg synes det gikk dårlig, får jeg gode karakterer. Så før jeg fikk høre karakteren… All bets were off. Og så bare: A!!!

Det er helt sykt. Cue happydance:

cool, dance, and emma watson image
(whi)

14 kommentarer

Siste innlegg