Hjemmeeksamen

Jeg vet jo hva jeg skal skrive, men jeg kommer liksom ikke i gang. Og nå begynte de nettopp å drille i veggen på en av naboleilighetene, så det er jo flott…

Ok, disposisjonen er på plass. Ganske godt utfylt, også. Som sagt, jeg vet jo hva jeg skal skrive. Men så bare… Stopp. Æsj. Sulten.

Lunsjen ga meg ny energi, nå blir det skrivings!

Har jo faktisk ikke sett noen av de nyeste SKAM-klippene, og nå har jeg faktisk én side med tekst. Fint med en liten pause nå. Shit, det var jo mange klipp! Ekstra lang pause, wohoo!

Ok, nå har jeg brukt en time på å lage jobbe-spilleliste. Skjerp deg!

Jobber mye bedre når alt er riktig formatert fra start, så tiden jeg nå har brukt på å sette inn sidetall, lage overskrifter og referanseliste var absolutt ikke bortkastet. Nå blir det bare så bra!

Fant ut at jeg må endre på overskriftene, så brukte litt tid på å finne på nye.

Har fremdeles bare den ene siden. Men den er i et rimelig bra format, om jeg får si det selv!

 

Konklusjonen er: Jeg suger. Jeg har brukt opp alle ord og formuleringer på masteroppgaven, og de to ukene siden innlevering har ikke vært nok til å fylle opp lagrene igjen. Og nå har jeg brukt dyrebar tid på å lage dette innlegget, også.

FAEN. Jeg hater hjemmeeksamen.

7 kommentarer
    1. Lykke til, you can do it! 🙂 Akkurat levert hjemmeeksamen selv, og det ble døgning siste natten – som vanlig. Blæh!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg