H&M Shoppingfrokost


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jada, jeg fant litt av hvert på H&M sin shoppingfrokost denne gangen, også!

Nå er det riktignok to uker siden jeg var på shoppingfrokost, men har helt glemt å publisere dette innlegget. Bedre sent enn aldri! Over ser du altså hva jeg fikk med meg.

To skjorter, den ene med leopard- og palmetrykk, og en litt mer basic med striper. Perfect til et litt casual jobbantrekk! Den basketballskjorteinspirerte kjolen med blomsterprint og meshparti over skuldrene har jeg siklet på en stund, så når den nå var på salg OG jeg fikk ekstra tjue prosent avslag på salgsprisen var det greit. Playsuiten er i samme stoff og mønster som favorittskjorten min, så den var et selvsagt kjøp, mens den korte bardot-toppen (eller off-shoulder, da) er en del av årets Coachella-samarbeid og er bare SÅ fin. Og så kan jeg velge om skuldrene skal være bare eller ikke!

I tillegg kjøpte jeg ENDA en NYX Soft Matte Lip Cream, så straks jeg har tid skal jeg lage det swatch-innlegget jeg har snakket om. Nå er jeg jo ferdig med masteroppgaven, så nå har jeg ingen unnskyldning!

Hva synes du om innkjøpene mine?

13 kommentarer

Siste innlegg