Don’t hurt yourself


(independent.co.uk)

Beyoncés LEMONADE har blitt hypa herfra til Saturn, men selvfølgelig finnes både musikk og video utelukkende på TIDAL, ettersom Jay-Z eier hele greia… Vel, plutselig fant jeg ut at vi har gratis TIDAL gjennom Canal Digital, så nå sitter jeg og ser filmen, som er litt sånn som Lana Del Reys Ride og Tropico, bare at den varer i over en time(!).


(screenshot from LEMONADE)

Jeg synes Beyoncé er super, og det er jo en grunn til hun kalles Queen B. Likevel ser jeg ikke det banebrytende med LEMONADE, selv om jeg har hørt musikken mange ganger og liker de aller fleste sangene veldig godt. Min absolutte favoritt er Don’t Hurt Yourself der Jack White (you know, fra White Stripes) er med. Den er så kul! Men jeg får altså ikke til å vise dere, ettersom Tidal ikke fungerer som Spotify, og det er ikke noen videoer på YouTube (ennå). Om du har tilgang på TIDAL anbefaler jeg deg å sjekke ut LEMONADE, i alle fall! Filmen var veldig fin og uttrykte teksten i sangene veldig godt.

Hørt/sett LEMONADE?

8 kommentarer
    1. Eg kan vera enig i a Queen B. er sånn ca verdas beste artist, men allikevel høyrer eg aldri på ho, haha! musikk handlar altså ikkje om å vera best for meg :p

    2. Niks. Jeg er ikke så flink til å følge med på musikk dessverre :S Det er et av mine svakere områder. Har mine favoritter, som er Queen, The Killers, U2 og My Chemical Romance :p Ellers er jeg utrolig dårlig til å følge med.
      – Siri

    3. sv- Ahh, morsomt å høre om flere som liker dem 😀 Jeg har vært BLODfan lenge også. Ja, ahh så mange gode sanger. Cancer, The Black Parade, I Don’t love you osv i det uendelige <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg