My favourite…

♥  TV-serierDoctor Who, Game of Thrones, Sex and the City, Pretty Little Liars

♥  mat: hjemmelagde vårruller, burger fra Bror, pommes frites, mango

♥  musikk: Lana Del Rey, The Lumineers, AURORA

♥  tid på dagen: tidlig om morgenen når jeg våkner av meg selv og ingen andre har stått opp ennå

♥  filmerLøvenes KongeMad Max: Fury Road, About Time, The Hunger Games

♥  drikke: tropisk juice, hvitvin, hveteøl

♥  bøkerTigerlily av Jodi Lynn Anderson, Harry Potter-serien, The Darkest Part of the Forest av Holly Black

♥  klesplagg: skinnjakke i bikersnitt og skinny jeans

♥  personer: de som sprer rundt seg med positiv energi, som står for det de mener og som også sier det de mener. Også må de kunne være sammen med meg uten å snakke hele tiden. Jeg liker stillhet.

Er det ikke greit med slike innlegg noen ganger også? Jeg skriver jo ikke så enormt mye om meg selv annet enn hva jeg kjøper, hva jeg hører på og hvordan jeg sminker meg, så dette er nok så nærme dere har kommet på en god, god stund!


Mine isn’t the most personal of blogs, but once in a while, I could let you guys get to know me just a little bit better – outside of what I buy, what I listen to and what makeup I use – like this! Use Google Translate to see what some of my favourites are.

10 kommentarer

Siste innlegg