Merci, avril

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gratitude promotes happinessså takk for:

♥  at jeg er så glad i masteroppgaven min, det gjør arbeidet gøy

♥  SKAM, herregud, jeg elsker Noora


/tv.nrk.no

♥  at jeg har skrevet ferdig alt unntatt innledning og avslutning på oppgaven min (og det blir jeg ferdig med i morgen)!

♥  leirfivel (eller hestehov, da)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at hodet mitt har oppført seg (noenlunde)

♥  blomsterprint ♥

♥  leppestift, bruker det hver dag for tiden

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  Virginia Woolf. Jeg leste Mrs Dalloway i forbindelse med litteraturemnet jeg tar i vår, og du verden, så pent skrevet. Jeg ELSKER språket! 

♥  at å legge puslespill noen ganger blir foretrukket fremfor å se nok en episode av nok en serie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  isfiske i herlig vær

♥  fregner

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  H&M Shoppingfrokost med K, der jeg fant masse, masse fint!

♥  dansegulvet på Diskoteket, der jeg danser meg svett gang etter gang (ok, ikke alltid, men nesten!)

Håper du hadde en fin april?

I recommend Google Translate for your getting the gist (however, do not trust its grammar, it’s rubbish.

9 kommentarer

Siste innlegg