Beautiful Monday: Freckles

SOUNDTRACK: Here Comes The Sun by The Beatles

Solen titter frem for fullt i Trondheim om dagen, og jeg ble selvfølgelig litt rød etter en hel dag ute i går (men jeg brukte solkrem, altså). Og så kom det noen fregner i tillegg! Jeg har hverken mange eller mørke fregner, noe jeg gjerne ville hatt, for det er så utrolig FINT med fregner. Bare se her!


(whi)


The sun has been shining in Trondheim the last few days, and after spending the whole of yesterday outside, I’m a bit red today (but I did use sunscreen, I swear). I also got some freckles! My reckles are neither countless or remotely dark, which I’m a bit bummed about, because it’s just so pretty. Just look at the pictures above!

6 kommentarer
    1. Her skinner solen nok en gang også, er så herlig!
      Satt ute og ble solbrent i går jeg og, hehe. Men det var godt å kunne sitte ute uten å fryse, og bare kjenne solen varme i ansiktet ^^
      Fregner er veldig fint ja :3
      Har selv bare noen få…

    2. Nydelig her 🙂 Selv har jeg noen irriterende fregner. De har samlet seg for det meste på nesen og over leppene mine. De kan heller være spredt utover, haha 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg