New florals

Det er vel ingen hemmelighet at jeg E-L-S-K-E-R blomstermønster, og nå har jeg utvidet samlingen ytterligere. De tre toppene er fra da Bik Bok Mercur hadde outlet på “toilljdag” i mars (4 for 100 kroner er heeelt ok for meg), mens kjolen fant jeg på eBay.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En veldig søt bluse med fine utskårne detaljer i halsen, i farger jeg kanskje ikke ville valgt selv,
men da mannedyret(!) pekte på den ble jeg litt småforelsket.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En kort jerseygenser med skikkelig fint rosemønster, perfekt lengde (altså ikke for kort)!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne ser litt rar ut, og det er fordi den er off-shoulder!
Superfin på, og så synes jeg det er veldig fint med bare skuldre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til slutt denne fine kjolen, som sagt fra eBay.
Stoffet er tynt og litt denimaktig, og det legger seg fint. Og så mønsteret da ♥

Er du glad i blomstermønster?


My new florals! The tops are from Bik Bok when they had an outlet (hello, four pieces for 100 NOK), and the dress is from eBay. Are you a floral fan?

14 kommentarer

Siste innlegg